اذعان شورای NSW استرالیا بر کارآمد نبودن در پر کردن حفره ها

 

شورای گولبورن رسما از بستگان موتورسوار دوکاتی که پس از برخورد با گودال عظیمی به عرض ۳٫۸ متر در نزدیکی گولبورن، NSW درگذشت، عذرخواهی کرد. عذرخواهی شورای مولواری گولبورن در بازجویی مرگ مشکوک اخیر جیمز هیوز ۵۰ ساله، بر روی پل اولن فورد در ۴ اکتبر ۲۰۱۵ آمده است. اگر چه شورا اذعان کرد که آنها قصور بسیاری در تعمیر و نگهداری جاده ها داشته اند، اما به گفته مراجع قضایی، پزشکی قانونی هنوز چیزی را تایید نکرده است و او را تا زمان ۲۱ فوریه ۲۰۱۷، به قید وثیقه آزاد کرد. همسر جیمز، ملیسا پیرس، عذرخواهی را پذیرفت، اما می گوید عذرخواهی، جیمز را زنده نخواهد کرد.

شوراها، پیمانکاران راهسازی و موتورسواران همانند یکدیگر مشتاقانه در انتظار یافته های پزشکی قانونی خواهند بود. به نظر می رسد آن گودال عظیم مدت کوتاهی پس از ساخت پل جدید پدیدار شد.

s-motormag-ir

بررسی های تخصصی پلیس نشان داد، اندازه گودال ۳٫۸ متر در ۱٫۵ متر   با لبه فوقانی به سمت مرکز جمع شده بود. جیمز موتورسوار سوار بر دوکاتی  S2 900  بود زمانی که با دست انداز برخورد کرد.هنگام اصابت موتور به گاردریل پرتاب شد و جیمز ۵ متر آن طرف تر از پل پرت شد. کالبد شکافی می گوید که او به سبب “آسیب های متعدد” درگذشت. در طول بازجویی، مدیر عملیات شورابه نام مت ارورک, تحت سوالات شدید بود. او در بازجویی گفت: “بدیهی است … که سطح جاده هرگز نباید به آن وخامتی که بود برسد”.

inquest-motormag-ir

0
مطالب مرتبط به این پست

نظر شما چیست؟