دوکاتی مالتیسترادا ۹۵۰ ۲۰۱۷

۲۰۱۷-multistrada-950-7_motormag-ir

از زمانی که Ducati Multistrada وارد بازار شد به موتوری محبوب در بین موتورسواران تبدیل شد.این موتور در طی سالها تغییرات زیادی در ظاهر و پیشرانه داشته و اکنون مدل ۹۵۰ برای سال ۲۰۱۷ وارد عرصه خدمت شده است. متاسفانه از لحاظ ظاهر این موتور چهره خود را از قطعات ناخوشایند مدل ۱۲۰۰ اندورو قرض گرفته است. این موتور با ظاهر سر بالاو نوک پرنده مانند خود قابلیت آنچنانی آفرود ندارد.دماغه جلو, بزرگتر ساخته شده که به نحوی محافظ برای رادیاتور هم باشد.صندلی این موتور به نحوی طراحی شده که سرنشین عقب بالاتر از راننده قرار می گیرد.ارتفاع صندلی راننده ۳۲٫۳ و سرنشین ۳۳٫۹ است.

۲۰۱۷-multistrada-950-20_motormag-ir

فرمان به عقب کشیده و جای پای به اندازه کافی,راحتی را برای موتورسوار به همراه می آورد.شاسی این موتور از فولاد لوله شکل شبکه ای ساخته شده است. زاویه گردش فرمان ۲۵٫۲ درجه و فاصله بین دو محور ۶۲٫۷۶ اینچ است.دو شاخ معکوس جلو با اندازه ۴۸ میلی متری به فرم KYB و ۶٫۷ اینچ محل حرکت به همراه کمک مستقل عقب تعلیق این موتور را بر عهده دارند. کمپانی ایتالیایی برای ترمزهای این وسیله امکانات خوبی قرار داده است.در جلو ترمزهای برمبو شعاعی دیسکی نیمه شناور با اندازه ۲ در ۳۲۰ میلی متر و همچنین مونو بلاک ۴ پیستون و ۲ پد , در عقب ۲۵۶ میلی متری ۲ پیستون کامل شناور به همراه سیستم  ABS  ,مشخصات ترمز این موتور می باشد.پیشرانه این ایتالیایی از نوع Testastretta با حجم ۹۳۷ سی سی دوقلوی L شکل با ۴ درب سوپاپ و سیستم جرقه زنی مستقل و همچنین مایع خنک می باشد.قطر سیلندر در زاویه حرکتی ۹۴ در ۶۷٫۵ میلی متر است.از دیگر مشخصات این وسیله می توان به باک بنزین ۲۰ لیتری ,وزن خشک ۲۰۵ کیلوگرمی و گیربکس شش دنده اشاره کرد.

۲۰۱۷-multistrada-950-2_motormag-ir

۲۰۱۷-multistrada-950-3_motormag-ir

۲۰۱۷-multistrada-950-4_motormag-ir

1+
مطالب مرتبط به این پست

نظر شما چیست؟