موتورسواری را باچه موتوری یاد گرفته اید؟

کمپانی های موتور سیکلت مانند هوندا، هارلی و دیگران در صدد این هستند که به شما درآمدزایی از طریق موتور و حتی دوره های آموزشی رانندگی را یاد دهند، چرا که یادگیرندگان اغلب برندی را می خرند که رانندگی با آن را یادگرفته باشند. هنگامی که شما شروع به راندن یک برند خاص می کنید، آنها تلاش می کنند که به آن مارک وفادار بمانید. این یکی از دلایل اصلی کمپانی BMW برای معرفی اتومبیل سری یک خود است. بخاطر همین ایده بود که آنها رانندگان جوان را به سمت برند خود جذب، و سپس سخت کار می کردند که وفاداری آنها را در طول زندگی رانندگی خود به همراه داشته باشند.منتقدان هشدار دادند که ممکن است تصور آنها نقش بر آب شود. با این حال، این ایده بسیار موفق بود، چنانکه دیگر برندهای لوکس مانند مرسدس بنز و آئودی نیز از آن پیروی کردند.همین سناریو پشت احداث خیابان ۵۰۰ ساخت هندوستان هارلی دیویدسون است.منتقدان گفتند: ممکن است چهره برند خدشه دار شود، اما این ایده به سرعت تبدیل به فروش برتر آنها شد. همچنین سواران می توانند در خیابان ۵۰۰ رانندگی یاد بگیرند و نام هارلی نیز در طول زندگی سواری آنها باقی خواهد ماند. برای حفظ وفاداری مشتریان خیابان ۵۰۰، صاحبان آن به سواران جوان عضویت رایگان HOG را دادند و مهمانی بمناسبت تاسیس روز هارلی در ولنگگ برایشان برپا کردند. بازاریابان خودرو برایم توضیح دادند که معرفی یک برند به خریدار زمانی بیشتر ارزش دارد که باعث وفاداری آنها به آن برند شود.بدیهی است، بسیاری از سواران در طول زندگی حرفه ای سواری خود بی ثبات هستند و برندهای خود را عوض می کنند. اما در عین حال آنها همیشه به موتوری که با آن سواری یاد گرفتند و اولین موتوری که خود صاحب آن شدند، علاقه خاصی دارند.

Harley Davidson at Cooly Rocks 2015

0
مطالب مرتبط به این پست

نظر شما چیست؟