موتورسیکلت برقی Zero DS 2017

۲۰۱۷-zero-ds-7_motormag-ir

در حالی که اکثر کمپانی ها بر توسعه موتورهای آف رودی و خیابانی تاکید می کنند,کمپانی زرو شجاعانه بر گسترش موتورهای الکتریکی آف رودی وخیابانی اصرار می کند.از لحاظ ظاهر قیافه این موتور شبیه بقیه موتورهای دودزا می باشد.یکی از چیزهایی که در موتورسیکلت های این شرکت به چشم می خورد طراحی آن می باشد,  طراحی معمولی که نه ساده و نه پیچیده است.بانک بنزین به نحوی طراحی شده تا جا برای باتری اضافه در زیر آن فراهم آید.سپر جلو ظاهر این موتور را آفرودی و فریم زیرین مجزا و سپر عقب ظاهر موتور را اسپرت کرده اند.البته بیشتر ظاهر اسپرت این موتور خودنمایی می کند.فریم ساخته شده از آلومینیوم هواپیما با وزن ۱۰ کیلوگرم سبک و در عین حال مستحکم است.زاویه فرمان ۲۶٫۵ درجه و فاصله بین دو محور ۵۶٫۲ درجه است.تعلیق این موتور شامل دوشاخ ۴۱ میلی متری جلو و کمک های ۴۰ میلی متری بزرگ در عقب می باشد.ترمزهای دیسکی ۳۲۰ میلی متری J-Juan caliper در جلو و ۲۴۰ میلی متری در عقب و سیستم ABS کار ترمزگیری این موتور را بر عهده دارند.در قسمت آخر این متن به قسمت خوشمزه که همان پیشرانه است می رسیم.این موتور دردو نوع  ZF6.5و ZF13.0  عرضه می شود که ما سومین که همان  ZF13.0است را از لحاظ پیشرانه بررسی می کنیم.پیشرانه این موتور ۶۰ اسب بخار (۴۵ kW) در ۵۳۰۰ دور در دقیقه قدرت تولید می کند.پیشرانه از نوع هواخنک دارای آهنربای داخلی ,کاهش سرعت احیاکننده و شار شعاعی با راندمان بالا می باشد.ظرفیت شارژ این موتور ۱۶٫۳ kWh وزمان شارژ کامل ۱۱ ساعت است.قیمت این موتور ۱۵,۹۹۵ دلار و از رقبای آن می توان به  Victory Empulse TT و  Energica Eva اشاره کرد.

 

۲۰۱۷-zero-dsr-5_motormag-ir

۲۰۱۷-zero-dsr-2_motormag-ir

 

 

0
مطالب مرتبط به این پست

نظر شما چیست؟